brandiranje

im. sr     osmišljavanje i provođenje postupka izgradnje branda, imidža i identiteta nekoga proizvoda, usluge, društva, osobe, grada, itd., v. brendiranje


Brandiranje dva hotela hrvatskim brandom Valamar

Ta dva hotela, kategorizirana s četiri zvjezdice, službeno će novim brandom, po riječima direktorice marketinga u Valamaru Marje-Francesce Kovač, biti označeni u travnju iduće godine. Nazivu hotela Diamant bit će pridružen naziv Valamar, dok će hotel Lanterna iz Rapca promijeniti naziv u Valamar Sanfior.

Osim promijenjenog vizualnog identiteta i naziva, pod kojim će se ti hoteli od proljeća i nuditi na turističkim tržištima, odlikovati će se i visokom kvalitetom smještaja, usluge i sadržaja, razvijenom u sklopu kompanije Valamar.

www.mint.hr, 15.12.2005.


U biznisu, a općenito i u životu, uglavnom je za postizanje uspjeha potrebna strategija. Bez pomno osmišljenog plana što i kada učiniti teško da možemo uspjeti.

Poslovni uspjeh ćemo ostvariti kada se realiziraju sve ili barem većina točaka iz naše strategije. Jedna od tih točaka je svakako osmišljavnje branda našeg proizvoda koji nudimo kupcima, potencijalnim poslovnim partnerima i investitorima. No, i za brand, kao i za svaki drugi segment u poslovanju, potrebna je strategija. “Važnost brandiranja proizvoda u Hrvatskoj još uvijek nije dovoljno prepoznata.

www.vecernji.hr, 07.04.2015.